سعید معروف در صدر بهترین ها

افشاردوست(دبیر فدراسیون والیبال): این نظر سنجی در سطح جهان برگزار می شود
مردم  دنیا بهترین بازیکن را از دیدگاه خود  انتخاب می کنند


محمود افشاردوست در خصوص نظر سنجی به عمل آمده در سایت ورد واید جابز گفت: این نظر سنجی در سطح جهانی به عمل آمده و همه مردم دنیا در این نظر سنجی می توانند شرکت کنند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دبیر کل فدراسیون والیبال در خصوص نظر سنجی آغاز شده در خصوص بهترین بازیکن جهان توسط سایت ورد واید جابز اظهار داشت: پس از پایان مسابقات قهرمانی جهان در لهستان این سایت اقدام به برگزاری یک نظر سنجی در خصوص انتخاب بهترین بازیکن جهان از بین ده بازیکن مطرح تیم های ملی والیبال دنیا کرد و از هر کشور یک بازیکن در این نظر سنجی وجود دارد و در حال حاضر سعید معروف کاپیتان تیم ملی کشورمان در صدر این نظر سنجی وجود دارد.
وی افزود: این نظر سنجی مورد توجه کشور های دنیا قرار گرفته و من خودم اولین بار توسط یکی از دوستانم در فدراسیون جهانی از این موضوع مطلع شدم. مردم از سراسر دنیا به این سایت مراجعه می کنند و به بازیکن مورد علاقه خود رای می دهند و اینکه سعید معروف اکنون در صدر این نظر سنجی قرار دارد جای بسی خوشحالیست. البته دیگر بازیکنان تیم ملی کشورمان نیز شایستگی داشتند تا در این نظر سنجی حضور داشته باشند.
کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان افزود: این نظر سنجی یک نظر سنجی در سطح جهانی هست و همه می توانند در آن شرکت کنند. و اینکه همه دنیا در آن شرکت می کنند و در پایان بهترین بازیکن قهرمانی جهان از دیدگاه مردم دنیا انتخاب و معرفی می شود و من شخصا از دست اندرکاران برنامه 20:30 و واحد مرکزی خبر که همیشه حامی و یاور تیم ملی والیبال بودند و در راستای منافع ملی قدم برداشتند تشکر و قدردانی می کنم.

آقای معروف خوشحالم که به اونچه که

حقتون بود رسیدین.....تبریک...تبریک

دم شما گرررررممممم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 28 / 7 / 1393 ا 20:24 نويسنده : نیوشا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.